24 Şubat 2011

Keşke Gerçek Olsa

Sevgili yeni gözdem Blogumu yazmaya karar vermem 1 sn. , isim bulmam 3,5 ay sürdü. Kararsız biri miyim ? ASLAAA :) çok mu belli oluyor...

  Sonra bir gün Keşke gerçek olsa dedim, ismi bu olmalı !. Bayılarak okuduğum  Marc Levy kitaplarına itafen .Yazdıklarım hayal gerçek fark etmez. Okurken hayallere dalıp mutlu olduğum gibi benim yazdıklarım da insanlara mutluluk verse. Belki gerçek olur ....

  Bahsettiğim kitap Can yayınlarından çıkmış  "Keşke Gerçek Olsa "devam kitabı olarak da "Sizi Tekrar Görmek".Tavsiye ederim masal kıvamında bi hikaye , güzel gözlemleri olan ,okuru kendine hayran eden bir yazar birleşmiş siz okuyun diye bekliyorlar  . Sırada "Gölge Hırsızı " var bu akşam okumaya başlayacağım.



















Bloğumun isim babası Marc Levy dir kısacası : Ey Levy sen yaz ben okurum seni !!! diyorum ve kaçıyorum .

2 yorum:

  1. Kendisini not ettim, sınavlardan sonra okunacaklar listesinde :)

    YanıtlaSil
  2. Benim gibi kitap isminden esinlenen biri daha:-)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe