01 Nisan 2011

NİSAN 1

Aslında yazıma şöyle başlayacaktım ;
   Kaldırabileceğim 1 Nisan şakası...... şeklinde bir yazı yazmaya karar verdim . Ama düşündümde yok yok ben şaka kaldıramam en ufağından da olsa bana göre değil. Yapmayın kardeşim ben yapıyor muyum?
    Bünye meselesi bende yok o kabiliyet ben mesela fotoğraftaki gibi birşeyle karşılaşsam yukardakilerin vay haline .

 En son bana şaka yapan en yakın arkadaşımın telefonlarına 3 gün cevap vermediğimi söylemişmiydim.
 
 Şakadan nefret edenler komitesi başkanı gururla sunar  beni bu hale getirmeyin NOKTA.... Şimdi herkes dağılabilir :)
   

1 yorum:

  1. 1 Nisan 2011'de ben de 2 kişiye çok feci şaka yapmıştım.

    1 Nisan 2012'de ise ÖSYM bana çok kötü şaka yaptı.

    :)

    YanıtlaSil

Bi yorumunuz varsa alırım.



Special design for Keşke Gerçek Olsa by GeCe